Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος οποιουδήποτε προϊόντος ο πελάτης μπορεί να ειδοποιήσει την εταιρεία είτε τηλεφωνικώς (210 4909961) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@beautrip.gr) αναφέροντας το ελάττωμα του προϊόντος.

Η εταιρία οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά.

Η τυχόν επιστροφή του εμπορεύματος θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα πρέπει να γίνει μέσω της εταιρείας courier που συνεργάζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα με χρέωση πελάτη, βάσει της υπάρχουσας τιμολογιακής πολιτικής. Αν όντως το προϊόν εξακριβωθεί ότι είναι ελαττωματικό, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει είτε την επιστροφή χρημάτων, με τον τρόπο με τον οποίο είχε πληρώσει την παραγγελία - πιστωτική, αντικαταβολή κοκ - (πλέον των εξόδων courier) ή την αντικατάσταση του προϊόντος (πλέον και πάλι των εξόδων courier).

Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον: H επιστροφή του προϊόντος ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής του, στα φυσικά καταστήματα, μέσω της εταιρείας courier που συνεργάζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα www.beautrip.gr και (β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής. Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές σε προϊόντα που έχουν πουληθεί σε ενέργειες Προσφορών και Εκπτώσεων

** Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε βερνίκια νυχιών, mascara, lip gloss & eyeliner **